Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Όλοι οι Έλληνες πρέπει να γνωρίζουν τα κάτωθι


1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450..000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις 2 ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο .....ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
Η Αργεντινή είναι πολύ μεγαλύτερη και είδαμε τί έπαθε

2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
Ξεχάσατε τους Πόντιους. Οι Πακιστανοί είναι πολύ περισσότεροι και είναι και αυτοί ΠΑΝΤΟΥ, ακόμα και στην Ελλάδα

3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
Για αυτό οι ελληνική οικονομία και ελληνικές τράπεζες υποβαθμίζονται συνεχώς

4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία.
Η Πολωνία δέχεται 50.000.000 τουρίστες το χρόνο. Όσοι τουρίστες έρχονται στην Ελλάδα τους φοράνε ροζ, γαλάζια, κίτρινα βραχιολάκια στον καρπό και τους πάνε σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία και καταστήματα. Υπάρχουν 10-20 γύπες που μοιράζονται τα κέρδη. Οι υπόλοιποι έλληνες τους τουρίστες τους έχουν μόνο....ακουστά.

5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν όποιο είδος πλοίου σκεφτεί κανείς.
Δεν έχω δει κανένα από τα απέραντα κρουαζιερόπλοια ή αεροπλανοφόρα να έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα. Όσες φορές περνάω από Σκαραμαγκά βλέπω μόνο σαράβαλα.

6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν καταπληκτικά βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
Κρίμα που δεν τα βλέπουμε να κυκλοφορούν κιόλας. Ειδικά τα βαγόνια τραίνων.

7. Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά και είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες και είναι 5οι στον κόσμο.
Σωστό, μόνο που όλα τα παραπάνω έχουν σημαία Παναμά και στα ταμεία του κράτους πάνε ψίχουλα

8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
Και η Ισπανία με 20% ανεργία είναι πρώτη στις ελιές παγκοσμίως, και τί μ'αυτό?
9. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνια.
Και τα έσοδα πήγαν στις ελβετικές τράπεζες

10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!
Για αυτό πέφτουν συνέχεια τα αεροπλάνα της πολεμικής αεροπορίας ενώ από τα τουρκικά σαράβαλα δεν πέφτει ούτε ένα. Αν η Τουρκία είναι τελευταία και προτελευταία, τότε γιατί παραβιάζει καθημερινά τον ελληνικό εναέριο χώρο? Για χαζούς τους έχετε?

11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι - κρατηθείτε - 10.000.000.000.000 (10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ!) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.
Αλήθεια ε? Και τόσα χρόνια καταστρέψανε την Γιουγκοσλαβία, το Ιράκ και αφήσανε την Ελλάδα απέξω....

Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις;
Τί είναι 340 δις? Η φοροδιαφυγή, τα φακελάκια στο δημόσιο και στην υγεία, οι επιδοτήσεις για τους αγρότες που πήγαν σε βίλες. Ευτυχώς που υπάρχουν τα ροδάκινα και τα ακτινίδια για να τα ξεπληρώσουμε.....

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Μαθήματα ειρηνικής συμβίωσης Καθολικών και Ορθοδόξων στη Συρία

Ο Σεβ. Ισίδωρος Μπάτικα, τοποτηρητής του Ελληνόρυθμου Καθολικού Πατριαρχείου στην Δαμασκό της Συρίας, προσφωνεί τους προσκυνητές της ΑΕΘΖ τον Μάιο του 2005.

 

Καλησπέρα!
Το πρόβλημά μου είναι σε ποια γλώσσα θα πρέπει να μιλήσω. Στα Ελληνικά; Στα Αραβικά; ή μήπως προτιμάτε Γαλλικά; Τα Αγγλικά είναι καλύτερα. Επομένως θα πρέπει να ανεχτείτε τα «φτωχά» μου Αγγλικά. Εντάξει; Αν δεν καταλαβαίνετε, πείτε μου, οπότε ίσως μιλήσω Αραβικά.
Καλώς ήρθατε στην Δαμασκό! Είμαι ο Πατριαρχικός Βικάριος για τους Ελληνόρυθμους στη Δαμασκό. Θα σας μιλήσω για την κατάσταση της εκκλησίας στη Συρία. Η Συρία έχει Χαλδαίους και μη-Χαλδαίους επειδή οι Σύνοδοι, στην ιστορία της Εκκλησίας έγιναν στη χώρα μας. Έτσι, η χώρα μας είναι Άγιος Τόπος. Ο Άγιος Παύλος ξεκινά από εδώ. Λοιπόν, σας ζητώ συγνώμη, δεν ήξερα ότι θα ερχόσασταν στη Δαμασκό, γιατί θα ήθελα να σας είχαμε ετοιμάσει κάτι. Βρισκόσασταν στον Καθεδρικό μας ναό σήμερα το πρωί. Απουσίαζα, γιατί είχα δύο λειτουργίες σε άλλες εκκλησίες.
Η κοινωνία της Δαμασκού στηρίζει όλη την ιστορία της Εκκλησίας. Στη Δαμασκό έχουμε τους Ορθοδόξους της Ελληνικής Εκκλησίας και τους Ελληνόρυθμους. Τους Σύριους Ορθοδόξους και τους Σύριους Καθολικούς. Αρμένιους Ορθοδόξους και Αρμένιους Καθολικούς, Μαρωνήτες, Χαλδαίους Προτεστάντες, Αγγλικανούς Λατίνους. Όλες οι Εκκλησίες αντιπροσωπεύονται στη Συρία.
Η Συρία έχει μεγάλη σπουδαιότητα. Όταν ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β΄ ήρθε στη Συρία, ονομάσαμε την επίσκεψη «Συρία, η αρχή της Χριστιανοσύνης». Είναι υψίστης σημασίας. Ο Χριστός αρχίσει την ζωή του με τους ανθρώπους στην Ιερουσαλήμ, αλλά ο Χριστιανισμός ως Εκκλησία αρχίζει στη Συρία με τον Ανανία και τον Αγ. Παύλο. Τα ξέρετε από τις Πράξεις των Αποστόλων.
Σήμερα στη Συρία ζούμε μια οικουμενική ζωή μεταξύ των Εκκλησιών. Είναι πράγματι μια Οικουμενική Εκκλησία.
Πρέπει να σας πως ένα μυστικό που ίσως δεν ξέρετε. Κτίσαμε μαζί τον πρώτο ναό για τους Ορθοδόξους της Ελληνικής Εκκλησίας και Ελληνόρυθμους. Οι δύο εκκλησίες έβαλαν τα χρήματα για να κτιστεί η Εκκλησία αλλά είναι στη διάθεση όλων των Χριστιανικών Εκκλησιών. Οι Ελληνόρυθμοι μπορούν να αντιπροσωπεύουν όλους τους άλλους Καθολικούς και οι Ορθόδοξοι της Ελληνικής Εκκλησίας όλους τους Ορθόδοξους. Όλοι μπορούν να έχουν την Λειτουργία τους στην Εκκλησία του Αγ. Πέτρου και Παύλου στο Dumar. Τα εγκαίνια έγιναν πριν λίγους μήνες. Ήμασταν μαζί ο Πατριάρχης της Ορθοδόξου Ελληνικής Εκκλησίας και ο Ελληνόρυθμος Πατριάρχης και όλοι οι επίσκοποι της Δαμασκού, μαζί για τα εγκαίνια της Εκκλησίας.
Ξέρετε πως έγινε και την κτίσαμε μαζί; Δεν έγινε μόνο από μας. Η κυβέρνηση της Συρίας σε κάθε νέα επέκταση της πόλης δίνει δύο οικόπεδα. Ένα στους Μουσουλμάνους για να κτίσουν ένα Τζαμί και ένα στους Χριστιανούς για να κτίσουν μια Εκκλησία. Δεν πρόκειται για τη διαίρεση της Εκκλησίας. Δεν είναι για τους Ελληνορυθμους Καθολικούς. Δεν είναι για τους Ορθόδοξους της Ελληνικής Εκκλησίας, δεν είναι για τους Λατίνους , δεν είναι για τους Σύριους. Δεν είναι για τους Αρμένιους ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ (το ακροατήριο χειροκροτεί).
Έφθασα στη Δαμασκό το 1992. Ο κόσμος μου είπε ότι εδώ, στο δρόμο αυτό είναι ένα Τζαμί, το οικόπεδο όμως πριν ήταν για την Εκκλησία.
Δεν το πήραμε, γιατί είμαστε διαιρημένοι. Η κυβέρνηση λοιπόν αποφάσισε να το δώσει στους Μουσουλμάνους που πήραν έτσι δύο οικόπεδα: ένα για το τζαμί συν το οικόπεδο της Εκκλησίας, επειδή δεν είμαστε μαζί, ενωμένοι. Χάσαμε έτσι πολλά οικόπεδα και δεν μπορούμε να χτίσουμε ναούς.
Αποφάσισα να κάνω κάτι γι’ αυτό. Πηγαίνω λοιπόν στην Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία για να συναντήσω τον Πατριάρχη και των ρωτώ. «Μακαριότατε, γιατί πρέπει να χάνουμε τα οικόπεδα; Σε παρακαλώ, μπορούμε να υπογράψουμε ένα χαρτί για την Κυβέρνηση και ν’ αρχίσουμε να παίρνουμε τα οικόπεδα. Απάντησε: «Για ποιο σκοπό; Αφού δεν μπορούμε να χτίσουμε μια εκκλησία απο κοινού; Ίσως να μπορέσουμε να το κάνουμε σε λίγα χρόνια. Τώρα, ας αποφασίσουμε να παίρνουμε τα οικόπεδα» και συμφωνήσαμε. Υπόγραψαν ο Πατριάρχης Ιγνάτιος της Ορθοδόξου Ελληνικής Εκκλησίας και Πατριάρχης Μάξιμος Χακίμ των Καθολικών του Βυζαντινού τυπικού (Ελληνόρυθμων). Τώρα έχει πεθάνει.
Πήραμε το οικόπεδο και έπρεπε τώρα να κτίσουμε. Οι Ορθόδοξοι της Ελληνικής Εκκλησίας είπαν δεν έχουμε λεφτά (γέλια στο ακροατήριο). Και οι Ελληνόρυθμοι είπαν δεν έχουμε λεφτά (κι άλλα γέλια). Στην πραγματικότητα όλοι είχανε λεφτά αλλά φοβόμαστε. Θέλουμε την Εκκλησία χωρίς να θυσιάσουμε κάτι.
Είπα λοιπόν, εντάξει. Χρειάζομαι κι άλλο γράμμα. Ας υπογράψουμε και οι δύο μαζί, άλλο ένα γράμμα και θα βρω τα χρήματα στην Ευρώπη. Πηγαίνω λοιπόν στην Ευρώπη μαζεύω 300.000 δολάρια κι αρχίζω την ανέγερση του ναού.
Έγινε τώρα πραγματικότητα. Όμως δεν τελείωσε. Πηγαίνω λοιπόν στον Ορθόδοξο και στο Καθολικό Πατριάρχη και τους λεω πρέπει να τελειώσουμε, δεν μπορούμε να μείνουμε έτσι. Όλοι λοιπόν, Καθολικοί κι Ορθόδοξοι πλήρωσαν μισά-μισά για να τελειώσει η Εκκλησία. Τώρα η Εκκλησία είναι έτοιμη.
Δεν λειτουργούμε μαζί. Κάνουμε δύο λειτουργίες την Κυριακή, μία για τους Καθολικούς και μια για τους Ορθόδοξους – επειδή οι Καθολικοί του Βυζαντινού τυπικού και οι Ορθόδοξοι της Ελληνικής Εκκλησίας είναι η μεγαλύτερη κοινότητα εδώ στην Δαμασκό. Αν όμως κι άλλες κοινότητες θέλουν να τελέσουν τη Θεία Λειτουργία, μπορούν. Αν είναι Καθολικοί το κάνουν την ώρα της Καθολικής Εκκλησίας. Αν είναι Ορθόδοξοι παίρνουν την ώρα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Μπορούμε λοιπόν να λειτουργήσουμε στο ίδιο μέρος. Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την ενότητα (άφθονα χειροκροτήματα).
Σημαντικό ζήτημα είναι επίσης και ο εορτασμός του Πάσχα από κοινού. Έχουμε δύο Πάσχα στην Συρία. Αυτό είναι κακό για την Εκκλησία. Δεν δίνουμε μαρτυρία για τον Ιησού Χριστό. Είναι «υπερβολικό» για τους Μουσουλμάνους να μας βλέπουν να έχουμε δύο Πάσχα, 1, δύο Σταυρώσεις, δύο Αναστάσεις. Δεν βρήκαμε μια λύση. Ξέρουμε ότι η αποδεκτή λύση μέχρι τώρα είναι οι Καθολικοί να γιορτάζουν μαζί με τους Ορθοδόξους. Μέχρι τώρα οι Ορθόδοξοι δεν μπορούν να κινηθούν. Ελπίζουμε ότι θα κινηθούμε στο μέλλον για να λυθεί το θέμα για όλους τους Χριστιανούς μαζί. Σκεφτόμαστε όμως ότι κάτι πρέπει να κάνουμε του χρόνου. Ίσως του χρόνου να αρχίσουμε να γιορτάζουμε μαζί (το Πάσχα) στην Εκκλησία του Dumar. Αυτόν τον χρόνο, δεν θα δεχθούμε να γιορτάσουμε δύο φορές (το Πάσχα) στην ίδια Εκκλησία. Θα γιορτάσουμε μαζί με τους Ορθοδόξους (πολλά χειροκροτήματα). Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο θα γιορτάζουμε μαζί (πολλά χειροκροτήματα πάλι).
Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον. Όπως διαπιστώνουμε από την ιστορία της Εκκλησίας, από τη Συρία έρχονται πολλές λύσεις για τα προβλήματα της Εκκλησίας. Από την εποχή του Αρειανισμού, ζητείται από την Συρία κάθε φορά να βρει λύσεις. Προτιμώ να αποκαλώ την Εκκλησία μου «Γέφυρα». Μια γέφυρα μεταξύ της Δύσης και της Ανατολής. Γιατί γνωρίζουμε ότι η Εκκλησία είναι η Δύση και η Ανατολή μαζί.
Είμαστε Ελληνορυθμοι Ενωτικοί και γνωρίζουμε ότι ως Ελληνόρυθμοι είμαστε και Βυζαντινοί και ότι είμαστε στην καρδιά μας Ορθόδοξοι, αλλά κατά τον ίδιο τρόπο και την ίδια ώρα, επιθυμούμε την ενότητα των Εκκλησιών. Όποτε είμαστε χαρούμενοι που είμαστε Καθολικοί. Αλλά δεν ξεχνούμε, ποτέ, ότι η καταγωγή μας είναι η Ορθοδοξία. Οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε Ορθόδοξοι στην Καθολική Εκκλησία (δυνατό χειροκρότημα).
Θα τελειώσω την ομιλία μου παρουσιάζοντας την Εκκλησίας μου σας.
Έχουμε μια ιδιαιτερότητα. Εδώ είμαστε Άραβες και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που είμαστε η Εκκλησία των Αράβων, αλλά δεν είμαστε Μουσουλμάνοι. Είμαστε Ορθόδοξοι ενωμένοι με τη Ρώμη. Είμαστε Καθολικοί αλλά όχι Λατίνοι. Ποτέ δεν ξεχνούμε ότι είμαστε Ορθόδοξοι στη Καθολική Εκκλησία.
Σας ευχαριστώ.
http://www.tlig.org/el/churchunity/isidore/

Λιποθυμούν από την πείνα παιδιά στα σχολεία της Αθήνας!

Συγκλονιστικά όσο και ανησυχητικά είναι τα όσα περιγράφει ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αθηνών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται πολλά παιδιά σε σχολεία της πρωτεύουσας, εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους. Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, έχουν καταγραφεί ακόμα και κρούσματα λιποθυμίας μαθητών εξαιτίας της ασιτίας... 


Οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών, γονέων και κατοίκων στην περιοχή Αμπελοκήπων-Ερυθρού-Πολυγώνου οργανώνουν εκδήλωση διαμαρτυρίας το Σάββατο 15 Οκτωβρίου, στις 11 το πρωί στην πλατεία Πανόρμου για να διαμαρτυρηθούν για τα όσα συμβαίνουν στα σχολεία.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου των Εκπαιδευτικών, που δημοσιεύτηκε στη LIFO, κάνει λόγο για αυτοκτονία άνεργου γονιού μαθητών από σχολείο της περιοχής, αλλά και κρούσματα λιποθυμίας μικρών μαθητών που έπασχαν από ασιτία σε σχολεία του 6ου Διαμερίσματος.

«Είναι η επιτακτική ανάγκη συνεργασίας και συντονισμού όλων των σωματείων και φορέων της περιοχής για την ανάσχεση της λαίλαπας των αντιλαϊκών μέτρων» αναφέρει η ανακοίνωση.

Τα μέλη του Συλλόγου δεσμεύονται, επίσης, «να προωθήσουμε, με όσα μέσα διαθέτουμε, τη δημιουργία ενός δικτύου αλληλεγγύης, ώστε να αντιμετωπίζονται τα πρακτικά προβλήματα επιβίωσης των συμπολιτών μας που εξαθλιώνονται, αλλά και τα προβλήματα των νέων που σήμερα στοχοποιούνται από τους μηχανισμούς καταστολής».

«Καλούμε τους συναδέλφους μας και τους Συλλόγους Γονέων σε κάθε σχολικό συγκρότημα, να προχωρήσουν από κοινού σε συγκρότηση κοινών επιτροπών – πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και να καταρτίσουν κοινά προγράμματα και πρωτοβουλίες αλληλεγγύης για τη στήριξη παιδιών και οικογενειών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα» επισημαίνουν.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Πίσω ολοταχώς!




Μετά την κιτς εποχή του Ιωάννη Παύλου Β' που φόραγε ότι γελοίο έβρισκε μπροστά του, ο νυν Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ' με το σεβασμό για την παράδοση που τον διακρίνει, επιτέλους ντύνεται ως Επίσκοπος Ρώμης.
Στους επικριτές του που τον κατηγορούν οτι φοράει πανάκριβα άμφια, η απάντηση είναι οτι δεν του έχει κοστίσει τίποτα. Είναι τα άμφια των προκατόχων του. Αποτελεί ένα εξωτερικό σημείο της αποστολικής διαδοχής και της παράδοσης της Εκκλησίας της Ρώμης.
Δυστυχώς τις τελευταίες δεκαετίες παρακολουθούμε καθολικούς επισκόπους και ιερείς να φοράνε γελοία φτηνιάρικα άμφια σε μια κακόγουστη επίδειξη της φτώχειας της εκκλησίας.
Η εκκλησία προσφέρει για τους φτωχούς όσο κανένας άλλος και δεν χρειάζεται να το αποδείξει σε κανέναν.
Θεωρώ οτι είναι υποκρισία το να χρησιμοποιεί κάποιος ιερέας ένα φτηνό νάυλον φελώνιο των 30 ευρώ ενώ η λεκάνη της τουαλέτας στο παπαδικό κοστίζει τουλάχιστον 300.
Άλλωστε και όσοι κατηγορούν τους ιερείς για τα ακριβά άμφια, στη δουλειά τους φοράνε κοστούμια και γραβάτες ελπίζοντας σε μια αύξηση.
Ας ξεσκονίσουν επιτέλους οι ιερείς μας τα ωραία παλαιά άμφια που βρίσκονται στα σκευοφυλάκια και ας εμφανιστούν ως Λειτουργοί του Υψίστου που σέβονται την τέλεση των μυστηρίων που τελούν.
Ας σταματήσει αυτή η πασαρέλα κακογουστιάς την οποία υπομένουμε εμείς οι απλοί πιστοί δεκαετίες τώρα.



Μια άλλη όψη της Αιγύπτου

Μουσουλμάνος υψώνει Σταυρό σε κηδεία Κόπτη, μετά τα πρόσφατα επεισόδια θρησκευτικής βίας στην Αίγυπτο. Ένα σημάδι που αφήνει μια μικρή ελπίδα για ειρηνική συνύπαρξη Μουσουλμάνων και Χριστιανών.

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ο εφιάλτης του να είσαι Μάρτυρας του Ιεχωβά


Η προπαγάνδα των Ιεχωβάδων για τον Αρμαγεδώνα

Η μαρτυρία μιας γυναίκας που γεννήθηκε σε ένα θρησκευτικό περιβάλλον που διέπεται από πολλούς κανόνες, οι οποίοι της προκάλεσαν οδύνη και πόνο λόγω του αδύναμου και ευαίσθητου χαρακτήρα της.

Η Katia Garofalo γεννήθηκε σε μια οικογένεια Μαρτύρων του Ιεχωβά . Το πλαίσιο των ιεχωβίτικων πιστεύω σίγουρα δεν είναι υγιές για ένα μικρό κορίτσι που σαν την Κάτια αντικρίζει τη ζωή και έχει ανάγκη να βιώσει το σχολείο και να μοιραστεί με τους συμμαθητές της παιχνίδια και παραδόσεις.
Αντ 'αυτού, από την τρυφερή της ηλικία, η Κάτια, λαβαίνει μια ανατροφή γεμάτη απαγορεύσεις: όχι στους εορτασμούς των Χριστουγέννων, του Πάσχα, της Πρωτοχρονιάς, του Καρναβαλιού. Καθόλου χριστουγεννιάτικο δέντρο ή γλυκά που αποτελούν μέρος της παράδοσης, όχι στα πασχαλινά τσουρέκια και αυγά, όχι και στις τούρτες γενεθλίων.

Όλα αυτά θεωρούνται ειδωλολατρία στον κόσμο του Σατανά. Όποιος υποπέφτει σε αυτά τα πράγματα διακατέχεται από ενοχές. Κινδυνεύει να μην επιβιώσει την Ημέρα της Κρίσης και να πεθάνει στον Αρμαγεδώνα. 

Έτσι, η Κάτια, ένα μικρό κορίτσι γεμάτο περιέργεια, με δημιουργικές τάσεις, ζει σε ένα περιβάλλον εχθρικό  και άκαμπτο, απομονωμένη, και ασχολείται με την ανάγνωση μόνο των ιεχωβίτικων δημοσιεύσεων και τη μετάδοσή τους.

Στην ηλικία των 11 ετών, η Κάτια, κατηγορείται από μια άλλη μάρτυρα του Ιεχωβά, ως άτομο χαμηλής ηθικής, αμαρτωλή, ή αυτολεξεί "νυμφομανής, άρρωστη με το σεξ." Δυστυχώς, δώδεκα ετών, η Κάτια, κακοποιείται σεξουαλικά από ένα αγόρι 18 ετών.  Η ιστορία της λαβαίνει δραματικές διαστάσεις, μιλάνε για ένα κορίτσι που έχει και ψυχολογικά προβλήματα.

Αρχίζει να αισθάνεται στόχος προσοχής, έρευνας και υποψίας από την πλευρά των οπαδών της θρησκείας της, και αυτά δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να προσθέσουν μια βαθιά δυσφορία στο εσωτερικό της Κάτιας μέχρι να βυθιστεί σε μια μορφή κατάθλιψης, τέτοια ώστε να ξεκινήσει ψυχοθεραπεία. 

Στην ηλικία των 19 ετών, η Κάτια, για να μην αισθάνεται αποκλεισμένη και αποκομμένη από τον κόσμο στον οποίο μεγάλωσε, προσπαθεί να είναι δραστήρια ως Μάρτυρας του Ιεχωβά, εκτελώντας μάλιστα καθήκοντα "σκαπανέα," το οποίο περιλαμβάνει μια μεγαλύτερη δέσμευση για προσηλυτισμό από πόρτα σε πόρτα.

Αυτός σίγουρα δεν είναι ο τρόπος που θα βοηθήσει την Κάτια να ξεπεράσει τα εσωτερικά  προβλήματά της. Στην πραγματικότητα, με την πάροδο του χρόνου, προσθέτονται κάποια επεισόδια που της προκαλούν περισσότερα προβλήματα.

Ένας "πρεσβύτερος", άτομο με πνευματικά καθήκοντα, βρίσκει ένα CD του Franco Battiato στο σπίτι της Κάτια και της απευθύνει το ανάθεμα: « κατέχεσαι από το διάβολο".

Οι διάφορες προσπάθειες της Κάτιας να είναι μια καλή μάρτυρας του Ιεχωβά, αντί να φέρουν οφέλη για τη νευρική ισορροπία της, αποδεικνύονται καθοριστικά καταστροφικές, τόσο που το 2006, η Κάτια, σε ηλικία 29 ετών γίνεται ανενεργό μέλος των μαρτύρων του Ιεχωβά , και στη συνέχεια, το 2008, έρχεται το ανακριτικό μέτρο με την απέλαση της από τη θρησκεία.

Η πλύση εγκεφάλου, οι φοβίες, οι ενοχές και η ντροπή επηρεάζουν την διανοητική υγεία της Κάτιας. Έχει έμμονες ιδέες  ότι η θεία ετυμηγορία θα την τιμωρήσει για το γεγονός ότι εγκατέλειψε μια θρησκεία που θεωρεί τον εαυτό της ως μοναδική παρακαταθήκη της "αλήθειας".

Λυγισμένη από τις ενοχές, κάνει κάποιες απόπειρες αυτοκτονίας, πέφτοντας σε κώμα σε 2 περιπτώσεις. Η Κάτια μπαίνει σε ψυχιατρική κλινική. Τελικά, με τη βοήθεια καλών γιατρών, μετά από φαρμακευτική αγωγή και ψυχιατρικές συνεδρίες, η Κάτια, καταφέρνει να διαχειριστεί την ασθένειά της και ανακτά σταδιακά μια πιο ήρεμη ζωή.

Η συμβουλή που δίνει η Κάτια προς όλους εκείνους που εξοστρακίζονται από την  θρησκευτική κοινότητα τους είναι: «Μην χάνετε ποτέ την ελπίδα!"

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ο νεομάρτυρας καθολικός ιερέας Ragheed Ganni


Ο Ragheed Aziz Ganni  ήταν Ασσύριος Χαλδαίος καθολικός ιερέας ο οποίος δολοφονήθηκε στις 3 Ιουνίου 2007 σε ηλικία 35 ετών μαζί με τρεις υποδιάκονους μετά την κυριακάτικη  Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Πνεύματος στη Μοσούλη .

Ο πατήρ Ganni ήταν γραμματέας του Αρχιεπισκόπου των Χαλδαίων της Μοσούλης, Παύλου Φαράζ Ραχό, της μεγαλύτερης χριστιανικής κοινότητας του Ιράκ. Ο Ραχό δολοφονήθηκε και αυτός μόλις εννέα μήνες μετά το θάνατο του Ganni, στην ίδια πόλη της Μοσούλης.
 
Ο Πατήρ Ganni χειροτονήθηκε ιερέας στη Ρώμη τον Οκτώβριο του 2001, μετά το πέρας των θεολογικών σπουδών στο Ποντιφηκό Ιρλανδικό Κολέγιο και στο Ποντιφηκό Πανεπιστήμιο του Αγίου Θωμά Ακινάτη. Είχε και πτυχίο μηχανικού από το Πανεπιστήμιο της Μοσούλης.

Ο θάνατος αποτελεί πάντα δυσάρεστο γεγονός, αλλά γίνεται δυσβάσταχτος όταν βλέπεις νέα παιδιά να φεύγουν πριν την ώρα τους. Δεν τον δολοφόνησαν επειδή είχε μπλέξει με κακές παρέες. Δεν ήταν ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Τον γάζωσαν μόνο και μόνο επειδή ήταν καθολικός ιερέας.  Ιερέας μιας θρησκευτικής κοινότητας στο Ιράκ πολύ παλαιότερης από εκείνη των μουσουλμάνων και αριθμεί μισό εκατομμύριο πιστούς. Μια εκκλησία που διώκεται με την σιωπηρή ανοχή της Δύσης. Είθε το μαρτύριό του να συμβάλλει στην ειρήνη στο Ιράκ.
Ο π. Ganni νεκρός, ντυμένος με τα ιερά άμφια

Καθολικός Ιερέας το πρώτο θύμα της 11/09/2001

Όταν ένας μουσουλμάνος βλαστημάει τα Θεία των χριστιανών


Πηγαίνω συχνά στη λαϊκή και χρόνια τώρα αγόραζα χαρτικά από κάποιους πακιστανούς μουσουλμάνους. Μέχρι που κάποια μέρα, ένας από αυτούς, μπροστά μου, βλαστήμησε τον Χριστό και την Παναγία.

Το σκάνδαλο για μένα δεν ήταν η βλαστήμια, οι έλληνες το έχουν άλλωστε εθνικό σπορ και ας είναι υπερήφανοι για την ανωτερότητα του δόγματός τους. Είναι η Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών.

Εξοργίστηκα για την κίνηση του μουσουλμάνου. Αν του βρίσεις τον Αλλάχ και τον Μωάμεθ, σε έφαγε στο λεπτό. Ενώ ο ίδιος έχει όλη την άνεση και το θράσος σε μια φτωχή χώρα που φιλοξενεί και ταϊζει αυτόν και την οικογένειά του, να προσβάλλει χυδαία τα ιερά και τα όσιά της.

Έχει επίσης όλη την άνεση μαζί με τους συμπατριώτες του να μαστιγώνεται δημόσια στο Ραμαζάνι. Να κάνει την Αθήνα γυαλιά καρφιά για μια σελίδα που έσκισε λένε ένας αστυνομικός, αλλά ποτέ δεν αποδείχτηκε.

Έχει την άνεση, όταν του υποδεικνύουν ως χώρο προσευχής το ΟΑΚΑ, αυτός να προτιμάει τα Προπύλαια και να αποκλείει το κέντρο της Αθήνας κάνοντας πορεία με τους ομόθρησκούς του από την Πλατεία Κοτζιά στο Σύνταγμα, αγνοώντας προκλητικά τις αρχές.

Και η Ορθόδοξη Εκκλησία, λαλίστατη όταν είναι να προσβάλλει βάναυσα τους καθολικούς, στην περίπτωση των μουσουλμάνων είναι προκλητικά απούσα. Επειδή ξέρει οτι οι τελευταίοι δεν είναι κουτόφραγκοι και δεν θα αρκεστούν να απαντήσουν μόνο με λόγια. Σεραφείμ Πειραιώς, Αμβρόσιος Καλαβρύτων, Παπατσάκαλος και όλα τα πνευματικά παιδιά του Μάρκου του Ευγενικού.

Δεν αγόρασα ξανά από αυτόν, τώρα προτιμάω έναν άλλο πάγκο με έλληνες. Μπορεί και αυτοί να βλασφημούν και ίσως και χειρότερα. Απλά θέλω να είμαι politically correct.

19 Σεπτεμβρίου, το θαύμα του Αγίου Ιανουαρίου στη Νάπολη Ιταλίας


Ο Άγιος Ιανουάριος, επίσκοπος Νάπολης, μαρτύρησε επί Διοκλητιανού λίγο πριν το 305 μΧ.
Είναι προστάτης της μεγαλούπολης του ιταλικού Νότου και πανηγυρίζει τρεις φορές το χρόνο. Μια από αυτές, σήμερα, επαναλαμβάνεται το θαύμα, όπου το αίμα του, που φυλάσσεται κονιορτοποιημένο σε μια λειψανοθήκη, ζωντανεύει ξανά εν μέσω της Ακολουθίας.
Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες απέδειξαν οτι είναι ανθρώπινο αίμα.


Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Ιταλία: Παίρνουν το παιδί από τους γονείς του «λόγω ηλικίας»

Τυφλή ή γκαβή δικαιοσύνη?

Κοριτσάκι 18 μηνών αποφασίστηκε να δοθεί για υιοθεσία στην Ιταλία γιατί οι γονείς του κρίθηκε ότι είναι πολύ μεγάλοι σε ηλικία για να το μεγαλώσουν. Την απόφαση την έλαβε Δικαστήριο Ανηλίκων στο Τορίνο.

Η μικρή Βιόλα, της οποίας ο πατέρας είναι 70 ετών και η μητέρα 57, γεννήθηκε στο Τορίνο στις 26 Μαΐου 2010, μέσω ετερόλογης εξωσωματικής γονιμοποίησης (με ξένο σπέρμα ή ωάριο) που πραγματοποιήθηκε στο εξωτερικό.

«Δεν σκέφτηκαν ποτέ το ότι η κόρη τους θα έμενε ορφανή πολύ μικρή και ακόμα ότι θα ήταν αναγκασμένη να φροντίσει τους γονείς της», ανακοίνωσε το δικαστήριο.

Το παιδί αυτό είναι καρπός «μιας διεστραμμένης εφαρμογής των τεράστιων δυνατοτήτων που προσφέρει η πρόοδος της γενετικής», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του δικαστηρίου.

Το ζεύγος Γκαμπριέλα και Λουίτζι Ντε Αμπρόζις παντρεύτηκε το 1990 και η γυναίκα έκανε δέκα ανεπιτυχείς εξωσωματικές, επίσης απορρίφθηκαν οι δύο αιτήσεις υιοθεσίας που κατέθεσαν.
Πηγή

Ποιός είπε οτι οι γονείς είναι μόνο για να "δίνουν"? Και από πότε το κάθε δικαστήριο έχει προφητικό χάρισμα για να προβλέψει ποιά θα είναι η πορεία υγείας των γονέων, πότε θα καταπέσουν , πόσο καιρό θα είναι κατάκλιτοι και πότε θα πεθάνουν?

Μήπως μελλοντικά το κάθε δικαστήριο θα παίρνει τα παιδιά επειδή οι γονείς λόγω γονιδίων θα έχουν αυξημένη πιθανότητα να φύγουν πρόωρα λόγω καρκίνου, σκλήρυνσης κατά πλάκας, ισχυρού εγκεφαλικού?

Μέχρι το 2020, στην Ευρώπη θα τρώμε έντομα

Εν όψει γενικευμένης χρεοκοπίας της ΕΕ, μας προετοιμάζουν νέα "διατροφή"

Μυρμήγκια τηγανητά, σκορπιό-σουπες, ακριδο-σαλάτες και τριζονο-μακαρονάδες. Σιχαμερά και αδιανόητα για έναν Ευρωπαίο, όλα τα παραπάνω πιάτα γίνεται προσπάθεια να εισαχθούν στη διατροφή της Γηραιάς Ηπείρου ως εναλλακτικά του κρέατος.
Κινούμενη στα χνάρια του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) των Ηνωμένων Εθνών, η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζεται να δώσει 3 εκατ. ευρώ με στόχο την προώθηση της εντομοφαγίας.
Πιο συγκεκριμένα, οι Βρυξέλλες έχουν αποφασίσει να χρηματοδοτήσουν επιστημονικές έρευνες με θέμα "τα έντομα ως νέες πηγές πρωτεϊνών" ενώ έχουν ήδη έρθει σε επαφή για το θέμα με κάποιες εθνικές υγειονομικές υπηρεσίες (όπως η βρετανική).
"Μέχρι το 2020, θα αγοράζουμε έντομα στα σούπερ μάρκετ... Πιστεύω πως η αρχή θα γίνει με έντομα σε σάλτσες και σε μπέργκερ. Όντας αλεσμένα αυτά θα φαντάζουν περισσότερο εύγευστα", δηλώνει χαρακτηριστικά ο Μαρσέλ Ντίκε, βραβευμένος καθηγητής εντομολογίας στο Πανεπιστήμιο Βάγκενινγκεν της Ολλανδίας. Άλλωστε, για το Ντίκε, τα έντομα δεν θα έπρεπε να μας προκαλούν αναγούλα καθώς δεν είναι τίποτα άλλο παρά "οι γαρίδες της στεριάς".
Πράγματι, εάν καταφέρει κανείς να ξεπεράσει το όποιο οπτικό κώλυμα, τα έντομα φέρονται να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις μιας υγιεινής και οικολογικής διατροφής καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες (πρωτεΐνες, αμινοξέα, ακόρεστα λιπαρά οξέα) ενώ συγκρινόμενα με το κρέας, αυτά είναι λιγότερο ενεργοβόρα και ρυπογόνα.
Ως εκ τούτου, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως ό,τι έγινε στο παρελθόν με το σούσι (το οποίο από εκεί που κάποτε δεν το έτρωγαν στην Ευρώπη, πλέον το θεωρούν εκλεκτό μεζέ), θα γίνει στο μέλλον και με τις... ακρίδες και τους σκορπιούς. Άλλωστε, τα έντομα βρίσκονται ήδη, με τη μία ή την άλλη μορφή, στα μενού του 80% της υφηλίου.

Περί μάρκετιγκ της Καθολικής Εκκλησίας και του Πάπα


Ο Ιωάννης Παύλος Β' μια εβδομάδα πριν πεθάνει

Ο Πάπας, ως διάδοχος του Αποστόλου Πέτρου έχει την ειδική διακονία να στηρίζει τους αδελφούς του στην πίστη και να ποιμαίνει τα πρόβατα του Ιησού. Χωρίς τον επίσκοπο Ρώμης ο χριστιανισμός είναι καταδικασμένος στον κατακερματισμό και στο πλήρες χάος. Η ιστορία αυτό έχει αποδείξει. Ο Ιωάννης Παύλος ο Β' ήταν μια μοναδική προσωπικότητα, κοινωνικός και εξωστρεφής που με το χαμόγελο αλλά και το έργο του φυσικά, προκαλούσε αυτόματα την συμπάθεια πολλών ανθρώπων, γεγονός που τους ωθούσε να ψαχτούν λιγάκι και να ξεσκονίσουν το Ευαγγέλιο.
Από εκεί και πέρα όμως πολλοί καθολικοί παρεξήγησαν την υπερδραστηριότητα του συγκεκριμένου ανθρώπου και τον μετέτρεψαν σε ένα είδος ροκ σταρ, σόουμαν. Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπαμε τον Πάπα να περνάει μπροστά από τα πλήθη και πολλές κοπέλες να ουρλιάζουν σαν τρελές και να λιποθυμάνε λες και έβλεπαν τον Michael Jackson ή τους Backstreet Boys.

Ο Πάπας όμως συνέχισε τις δημόσιες εμφανίσεις του ακόμα και όταν πλέον βαριά χτυπημένος από το Πάρκινσον έτρεμε ολόκληρος, έτρεχαν σάλια από το στόμα του καθώς μίλαγε, κανείς δεν καταλάβαινε πια τι έλεγε, καθηλωμένος στο αναπηρικό καρότσι, με το πρόσωπο πλέον ανέκφραστο λόγω παράλυσης των νεύρων και μην μπορώντας πλέον να λέει τα αστεία που τόσο πολύ άρεσαν στα πλήθη. Τότε εμφανίστηκαν απαράδεκτες δηλώσεις από κατά τα άλλα δραστήριους ιερωμένους που τον καλούσαν δημόσια να παραιτηθεί για το καλό της εκκλησίας, λες και η εκκλησία δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά με έναν πάπα καθηλωμένο από την αρρώστια αλλά που τα έχει τετρακόσια. Ο πάπας δεν ήταν πλέον γελωτοποιός αλλά η αποκρουστική εμφάνισή του προκαλούσε θλίψη και φόβο. Δεν ήταν πια καλός για τις επικοινωνιακές σχέσεις της εκκλησίας, όπως τις είχαν καταλάβει κάποιοι με το μυαλό που έχουν οπότε έπρεπε να μας αδειάσει την γωνία.

Τον Ιωάννη Παύλο τον παραδέχομαι μόνο και μόνο για το γεγονός ότι δεν ντράπηκε να εμφανιστεί σε αυτό το χάλι, ότι μέσα από την αρρώστια του που τόσο πολύ τον βασάνιζε συνέχισε να ποιμαίνει τα πρόβατα του Ιησού, δίνοντας ένα δυνατό χαστούκι στη σύγχρονη κοινωνία που θεωρεί πετυχημένους τους νέους, ωραίους και αρτιμελείς.

Οι ίδιοι μάλιστα ήλπιζαν σε ένα διάδοχο επικοινωνιακό και επίσης σόουμαν αλλά ευτυχώς διαψεύστηκαν. Δεν είναι αυτός ο ρόλος του Πάπα. Εδώ κάνουμε αποστολικό έργο, όχι μάρκετινγκ ούτε και μάχη της τηλεθέασης. Ο Βενέδικτος ΙΣΤ' ήταν η καλύτερη απάντηση στην κατάλληλη στιγμή. Δεν είναι κοινωνικός και εξωστρεφής, ούτε έχει το χαμόγελο του προκατόχου του. Είναι όμως και αυτός άνθρωπος προσευχής και εξαιρετικός θεολόγος. Ήρθε για να βάλει κάποια πράγματα στη θέση τους. Να συμφιλιώσει το παρελθόν με το παρόν της Εκκλησίας. Ήρθε για να υπενθυμίσει ότι η Β’ Βατικανή Σύνοδος δεν αποτέλεσε ρήξη με την Παράδοση αλλά φυσική συνέχεια αυτής. Η σύνοδος αυτή αποτέλεσε το κορυφαίο γεγονός στην πρόσφατη εκκλησιαστική ιστορία αλλά οι αποφάσεις της έχουν παρερμηνευθεί από μεγάλο μέρος των καθολικών, με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα μεγάλο χάος στην πίστη, στη λειτουργική, να φτάσουμε ακόμα και στο σημείο να συζητάμε για το τι ισχύει και τι όχι! Να λοιπόν που ο Θεός έστειλε τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη στιγμή. Έναν άνθρωπο που συνεχίζει άξια το έργο του προκατόχου και ξέρει πολύ καλά πως ο ρόλος του είναι να ποιμαίνει ψυχές και που δεν έπεσε στην παγίδα να αντιγράψει την συμπεριφορά του προκατόχου του, αλλά να είναι αυθεντικός, απλά ο εαυτός του, όπως ακριβώς και ο προκάτοχός του, και ακόμα πιο πίσω, ο γκαφατζής απόστολος Πέτρος!