Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Περί εθνικής συνοχής και καθαρότητας της ελληνικής φυλής, και της κάθε φυλής.



Η αναβίωση του Χιτλερισμού σε όλο της το μεγαλείο! Μήπως να ανοίγαμε πάλι το Άουσβιτς γιατί έχει πιάσει πολύ σκουριά και μούχλα τελευταία?
Μήπως να ξαναστέλναμε κοσμάκη στη Μακρόνησο να κάνει παρέα στους γλάρους και τις σαύρες?
Ποιά καθαρότητα της φυλής?
Τί είναι η φυλή?
Τί να είπαν οι Πελασγοί όταν οι Αχαιοί κατέβηκαν στον ελλαδικό χώρο πριν 3000 χρόνια?
Τί να είπαν οι Αχαιοί όταν κατέβηκαν οι Δωριείς?
Τί συνέβηκε με τους στρατιώτες του Μεγαλέξανδρου που επέστρεψαν στην πατρίδα τους έχοντας παντρευτεί Αφγανές, Περσίδες, Ινδές κλπ κλπ?
Επί Βυζαντινής Αυτοκρατορίας όταν κατέβηκαν στον ελληνικό χώρο μέχρι την Πελοπόννησο αμέτρητοι "Βάρβαροι" γότθοι και σλάβοι και εγκαταστάθηκαν ιδρύοντας πόλεις και χωριά?
Μήπως υπήρχαν τότε ταυτότητες, ληξιαρχεία, ΓΑΔΑ, άδειες παραμονής, πράσινες κάρτες και δεν μας το έχουν πει ακόμα?
Οι αναγκαστικές μετακινήσεις πληθυσμών εντός του Βυζαντίου μας λέει κάτι?
Η εγκατάσταση δυτικοευρωαπαίων στον ελληνικό χώρο επί φραγκοκρατίας?
Η πανώλη τον 14ο-15ο αιώνα που αφάνισε το 1/3 του πληθυσμού?


Πώς ο Ρήγας Φεραίος να μην οραματίζεται τα Βαλκάνια ενωμένα όταν ο ίδιος είχε ως μητρική γλώσσα τα βλάχικα?
Ξεχάσαμε οτι ο Οδυσσέας Ανδρούτσος ήταν Μουσουλμάνος?
Οτι ο Καποδίστριας σχεδίαζε την ίδρυση ομοσπονδιακού κράτους τύπου ελβετία επειδή οι υπήκοοι του νεοσύστατου ελληνικού κράτους δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μεταξύ τους λόγω διαφοράς γλώσσας?
Ξεχάσαμε την εθνολογική σύσταση της Μακεδονίας το 1912?
Το οτι μέχρι το 1922 η Θεσσαλονίκη αριθμούσε 100000 κατοίκους εκ των οποίων οι 70000 ήταν ισπανόφωνοι εβραίοι?
Ξεχάσαμε με πόση αγάπη υποδεχτήκαμε τους μικρασιάτες πρόσφυγες το 1922 και τους καλωσορίσαμε ως "τουρκόσπορους" αφού τους ανταλλάξαμε με 300000 εξισλαμισμένους έλληνες?
Θάψαμε τον Βενιζέλο και τον ορισμό που είχε δώσει για τον ελληνισμό οτι είναι πάνω από γλώσσες και θρησκεύματα.
Μιλάει κανείς για το ξύλο που τρώγανε τα παιδιά στα σχολεία την δεκαετία του 30 για να μην τολμήσουν να ξαναμιλήσουν τη γλώσσα που μιλάγανε στα σπίτια τους, τα αρβανίτικα, τα βλάχικα, τα τούρκικα, τα "μακεδονικά"?
Φυσικά και υπήρχε η ελληνική γλώσσα, πλάι όμως σε όλες αυτές τις γλώσσες.
Ξεχάσαμε τις οικογένειες Peace και Croce που με το ζόρι μετονομάστηκαν σε Πάτσης και 

 Σταυρόπουλος?
 

Τους υπεύθυνους της Χούντας τους βάλαμε όλους φυλακή, αλλά καμαρώνουμε για τα κατορθώματά τους για την "καθαρότητα" της ελληνικής φυλής.
 

Η εθνική συνείδηση όπως την εννοούμε σήμερα ουδεμία σχέση έχει με τον τρόπο που την εννοούσαν το 1821. Οι πληθυσμοί στον ελλαδικό χώρο ποσώς τους ενδιέφερε η όποια καταγωγή τους, άσχετα με το τί γλώσσες μιλούσαν και σε τί θρησκεύματα ανήκαν, δεν ήθελαν να έχουν τον Σουλτάνο πάνω από το κεφάλι τους. Μέχρι και ο Αλή Πασάς είχε εξεγερθεί κατα του Σουλτάνου και την πλήρωσε με το κεφάλι του.
Πολλοί Σουλτάνοι είχαν ελληνική καταγωγή και μιλούσαν τα ελληνικά. H Kösem Sultan (Αναστασία) ήταν κόρη Παπά από την Τήνο και κυβέρνησε την Οθωμανική Αυτοκρατορία σαν Σουλτάνα από το 1623 ως το 1651.
 

Αλλά όπως έγραψα και αλλού όπου δεν μας συμφέρει έχουμε επιλεκτική μνήμη.
Αυτά συμβαίνουν και σε όλα τα κράτη παγκοσμίως.
 

Τα πάντα ρει που έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Μέσα στο διάβα των αιώνων όλα οι πλήθυσμοί ήρθαν σε επιμιξία με άλλους πληθυσμούς και μέσα από μετακινήσεις πληθυσμών και πολεμικές συρράξεις προήλθαν τα κράτη όπως τα ξέρουμε σήμερα. Τα κράτη όμως αυτά πριν 100 χρόνια δεν ήταν όπως τα ξέραμε σήμερα. Και δεν θα είναι σε 100 χρόνια όπως τα ξέρουμε σήμερα.
Είναι γελοίο να πιστεύουμε οτι μετά από τόσες αλλαγές ξαφνικά σήμερα τα πάντα παγώνουν και τίποτα δεν θα αλλάξει για τα επόμενα 200 χρόνια.


Ναι, όσοι αλλοδαποί μένουν νόμιμα στην ελλάδα και πληρώνουν φόρους και ασφαλιστικές εισφορές, ναι να τους δοθεί η ελληνική υπηκοότητα.

Δεν υπάρχει όριο στους μετανάστες που δέχεται το κάθε κράτος αλλά ο κάθε εργοδότης μπορεί να προσλάβει μετανάστη αν κανείς ντόπιος δεν εμφανίζεται για να προσληφθεί.
Καταρχήν να καθησυχάσω οτι στην Ελλάδα υπάρχει χώρος για όλους. Όπως πριν 50 χρόνια οι έξυπνοι πολιτικοί μας στριμώξανε το μισό ελληνικό πληθυσμό σε ένα μικρό λεκανοπέδιο, αυτό της Αττικής, επειδή αντί να δίνονται κονδύλια για την ανάπτυξη της υπαίθρου αυτοί τα τρώγανε, έτσι αν θέλουν, υπάρχουν διαθέσιμα άλλα 100 λεκανοπέδια για να στριμωχτούν στο καθένα από 5 εκατομμύρια.
Ναι ναι, επειδή λόγω δουλειάς τρέχω σε όλα τα ξενοδοχεία της Αθήνας, έχω περάσει από κέντρο άπειρες φορές και τελευταία αλλά και πριν 20 χρόνια, πριν την έλευση των μεταναστών. Επικρατεί πάντα η ίδια βρώμα, δυσωδία και μπίχλα. Και το 1989 ήταν επικίνδυνα να περάσεις από Ομόνοια, Πειραίώς, Μεταξουργείο. Εκτός και αν μας αρέσει η βρώμα των ελλήνων μόνο, οπότε μόνο αυτό μας κάνει ρατσιστές.
Ναι έχω περάσει από κέντρο και την ημέρα και έχω παρατηρήσει ένα κοινό σημείο στους ξένους που κατακλύζουν ασφυκτικά τη Σοφοκλέους και την Μενάνδρου....δεν δουλεύουν! Άρα δεν κλέβουν την δουλειά από κανένα.
Είναι όλοι όσοι ξέμειναν από τα Ολυμπιακά έργα, από τις δουλειές που δεν ήθελε να κάνει κανένας, ήρθαν εδώ για μια καλύτερη ζωή και τελικά η απόγνωση τους ώθησε στο να γίνουν αλκοολικοί και ναρκομανείς.
Εκτός και αν υπάρχουν πακιστανοί στο δημόσιο, στις τράπεζες, ή αφγανοί Managers σε μεγάλες εταιρείες οπότε διορθώστε με επειδή δεν ξέρω κανένα φίλο μου που να ψάχνει να δουλέψει οικοδομές ή να καθαρίζει σκάλες!
Από την στιγμή που αυτοί οι άνθρωποι καλώς ή κακώς βρέθηκαν εντός ελληνικής επικράτειας, το ελληνικό κράτος οφείλει να δείξει και σε αυτούς το περίφημο πνεύμα του Ξένιου Διός και όχι μόνο στους τουρίστες (πώς γίνεται να είσαι "φιλόξενος" μόνο όταν οι άλλοι τα σκάνε?) και να τους εμβολιάσει (και για το δικό μας καλό), τα τους δώσει στέγη και τροφή. Ή ας ναυλώσει αεροπλάνα και να τους στείλει πίσω, κάτι που ούτε αυτό κάνει.
Τα 35 δις όμως τα χαρίσανε στις τράπεζες που πάντα είχαν και έχουν κερδοφορία!
Μιλάμε συνέχεια για τους ξένους, αλλά κανείς δεν κάνει κουβέντα για τους πατριώτες που τους έβαλαν μέσα. Αστυνομικοί, τελωνειακοί, στρατιωτικοί και συνοριοφύλακες που λαδώνονται και κάνουν τα στραβά μάτια στα σύνορα.
Πώς βρέθηκε η ξενόφερτη Frontex ...στον Έβρο???? Μα ο Έβρος είναι τίγκα στα στρατόπεδα, τόσο ηλίθιους στρατιωτικούς έχουμε και περνάνε οι λαθρομετανάστες κάτω από τη μύτη τους ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο για το οποίο κανείς δεν μιλάει?
Πριν 6-7 χρόνια κάποιος υπουργός ξήλωσε ολόκληρο αστυνομικό τμήμα κάπου στην Αθήνα επειδή οι αστυνομικοί πρόσφεραν προστασία σε μαστρωπούς ή ήταν οι ίδιοι μαστρωποί. Κανένα άλλο αστυνομικό τμήμα δεν ξηλώθηκε, γιατί άραγε?
Ή να υποθέσω οτι το πολεμικό ναυτικό εξοπλισμένο σαν αστακός είναι ικανό μόνο για να εντοπίζει τουρκικές σημαίες σε ξερονήσια όπως τα Ίμια? Για να συνέλθουμε λίγο.
Αλλά και ποιοί είναι αυτοί που νοίκιασαν/πούλησαν τα διαμερίσματα/καταστήματά τους στο κέντρο της Αθήνας στους κακούς ξένους? Έλληνες δεν ήταν? Και δεν ήταν 5 ούτε και 10....
Θεωρώ γελοίο να φοβόμαστε οτι θα χαθεί η πατρίδα από τους μπεκρούλιακες/"φτιαγμένους" λαθρομετανάστες ενώ η στραβομάρα μας δεν μας αφήνει να δούμε οτι η πατρίδα έχει χαθεί ήδη από τους ίδιους τους έλληνες που μόνο να καμαρώνουν ξέρουν για τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, το '21, το έπος του '40, αλλά "αγνοούν" οτι η Πατρίδα δεν είναι μόνο για να την καμαρώνεις, έχει και υποχρεώσεις, τις οποίες καλείσαι εσύ ο πατριώτης να εκπληρώσεις πιστά με το να κάνεις ειλικρινή φορολογική δήλωση, να πληρώνεις το ΦΠΑ, τις εισφορές σε ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, να κόβεις αποδείξεις...και να μην τα φορτώνεις στους πολιτικούς οτι μόνο αυτοί κλέβουν. Να τί κάνει κάποιον αληθινό πατριώτη!
Μην ξεχνάμε οτι οι έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ στις αρχές του 20ου αιώνα ήταν πρώτοι σε εγκληματικότητα. Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά στο http://www.iospress.gr/ios1999/ios19991128a.htm όπου με τεκμηριωμένο τρόπο παρουσιάζονται οι δραστηριότητες τους στα τέλη του 19ου/αρχές 20 αιώνα με αδιάσειστα ντοκουμέντα του Thorsten Sellin, από τους κορυφαίους εγκληματολόγους παγκοσμίως.
Ναι, υπάρχει κατακόρυφη αύξηση της εγληματικότητας. Οι συχνές βόμβες σε νυχτερινά κέντρα, οι δολοφονίες μαφιόζων, οι ληστείες σε τράπεζες ανήκουν κατά πλειοψηφία στους έλληνες. Όπως και η εσωτερική τρομοκρατία.
Και όσο θα αυξάνεται η ανεργία και περισσότερα σπίτια θα βγαίνουν στο σφυρί από τις τράπεζες για πενταροδεκάρες, τόσο περισσότεροι έλληνες θα βγαίνουν στην εγκληματικότητα από ένστικτο επιβίωσης και όχι επειδή είναι κατ'ανάγκη κακοί. Περίμενε κανά χρόνο που οι άνεργοι θα ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο και θα τα ξαναπούμε.
Φτάνει επιτέλους με την φασιστοποίηση της κάθε εκκλησίας! Το έθνος πάνω από το μήνυμα του Ιησού ή το μήνυμα του Ιησού πάνω από το κάθε έθνος?

Ποιοί κυβερνούν αυτό τον κόσμο....


Συνθήματα ειρήνης σε διαδήλωση μουσουλμάνων

Από μικρό παιδί ακούω να γίνονται διάφορες συζητήσεις σχετικά με το ποιός κυβερνάει τον κόσμο, ποιός κινεί τα νήματα της οικουμένης.

Πολλοί λένε οτι τον κόσμο τον κυβερνάει η Αμερική, πανίσχυρη και πανταχού παρούσα. Άλλοι λένε οτι είναι το πανίσχυρο εβραϊκό λόμπι. Κάποιοι άλλοι μιλάνε για το περίφημο κλαμπ των 100!
Και όμως, δεν είναι κανείς απο αυτούς, διότι ανέχονται την ελευθερία του λόγου και της σκέψης, μπορείς να τους σατιρίσεις, να τους κριτικάρεις, τίποτα δεν θα συμβεί.

Τα τελευταία χρόνια τον κόσμο τον κυβερνούν οι... Μουσουλμάνοι! Μάλιστα! Φοβάσαι να τους μιλήσεις, φοβάσαι να τους σχολιάσεις.

Εδώ στην Ευρώπη η σάτιρα προς διάφορα πρόσωπα και καταστάσεις είναι ελεύθερη και αναγκαία. Πολύ πριν τον Λαζόπουλο και το Αλ Τσαντίρι του, έχω δει σοκαριστικές σάτιρες στην Ιταλία για τον Μπερλουσκόνι, για τον συχωρεμένο τον Πάπα Ιωάννη Παύλο κλπ. Ποτέ δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς, ούτε και να ζητάνε αγωγές εκατομμυρίων για συκοφαντική δυσφήμιση.
Πού να τολμήσουμε να μιλήσουμε κατά των Μουσουλμάνων, να πούμε τη κριτική μας για αυτούς όπως κάνουν ελεύθερα αυτοί με μας χωρίς να φοβόμαστε για τη ζωή μας?

Τους καλοπιάνουμε και τους έχουμε στα ώπα ώπα, όπως έχουν αυτοί τους χριστιανούς στις δικές τους χώρες, το Ιράκ για παράδειγμα.

Θυμάστε τί έγινε με τον Ράσντι, με τους γελοιογράφους στη Δανία? Ή ο φουκαράς ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος που τόλμησε να αναφέρει κάποιες σκέψεις που είχε κάνει ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας Εμμανουήλ, πατέρας του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, πώς αναγκάστηκε να πάρει πίσω τα λόγια του μέσα σε λίγες μέρες και να ζητήσει συγγνώμη, όταν η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία χρειάστηκε 700 χρόνια για να ζητήσει συγγνώμη από τους Έλληνες για την άλωση της Πόλης το 1204?

Το Ισλάμ είναι λένε η θρησκεία της ειρήνης, ειρήνη σημαίνει προφανώς και αρμονική συμβίωση. Στην Ιταλία όμως είδα τα εξής περίεργα.

Στις σχολικές αίθουσες κατεβάζουν τον Εσταυρωμένο απο τις αίθουσες για να μην προσβληθούν οι μουσουλμάνοι. Πλέον επανήλθαν τα σχολεία θηλέων και αρρένων για να μην προσβληθούν οι μουσουλμάνοι. Το χοιρινό κρέας αφαιρέθηκε απο το σχολικό μενού για να μην προσβληθούν οι μουσουλμάνοι. Οι γιορτούλες στα σχολεία για τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, τις απόκριες καταργήθηκαν για να μην προσβληθούν οι μουσουλμάνοι. Είναι αυτό ειρηνική συμβίωση? Τα ιταλόπουλα μεγαλώνουν μέσα στην πατρίδα τους απαρνούμενοι τις παραδόσεις τους για να μην προσβληθούν οι μουσουλμάνοι, οι οποίοι βέβαια μπορούν και τηρούν τις παραδόσεις ανενόχλητοι και με στόμφο.

Προσοχή, δεν μιλάω ως χριστιανός πιστός, αλλά ως πολίτης του δυτικού κόσμου που βλέπει μία μία τις παραδόσεις του να καταργούνται για να μην προσβληθούν οι μετανάστες, ενώ οι ίδιοι ελεύθερα μπορούν και αυτομαστιγώνονται κάθε χρόνο δημόσια μέσα στους δρόμους των πόλεών μας.
Αργά ή γρήγορα το ίδιο θα συμβεί και στην Ελλάδα, θα απαρνηθούμε τις παραδόσεις μας για να μην προσβάλλουμε τους άλλους. Αντί να υπάρχει πλουραλισμός και πολυπολιτισμικότητα όπως θέλουν πολλοί, και το σωστό αυτό είναι, συμβαίνει στην πράξη να υποχωρούμε και να απαρνιόμαστε την ταυτότητά μας μέσα στο ίδιο μας το σπίτι επειδή εκείνοι έχουν όλοι την άνεση να δηλώσουν οτι προσβάλλονται απο τα έθιμά μας, και εμείς, για να μην θυμώσουν υποχωρούμε, για να μην γίνει τάφος μας καμιά μέρα το μετρό ή ο προαστιακός.

Αυτά για την θρησκεία της ειρήνης και για την δική μας θρησκεία/παράδοση της δειλίας, της ντροπής και της υποχώρησης. Κρίμα που εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει μια ισορροπία στη φωνή των πολιτικών. Απεχθάνομαι το ΛΑΟΣ επειδή μιλά εις βάρος των μεταναστών και των μη ορθοδόξων. Δεν συντάσσομαι με τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή βλέπω να υποστηρίζει τα δικαιώματα των μεταναστών και των μη ορθόδοξων εις βάρος της ιστορίας αυτού του τόπου. Όσο για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν το σχολιάζω καν. Σε πολύ συντομότερο διάστημα απο όσο φαντάζεστε θα γίνει και εδώ της Ιταλίας. Ο Λαζόπουλος δεν θα καλεί πλέον τη Σαπουντζάκη στο Αλ Τσαντίρι αλλά τους Ιμάμηδες πρώτη σειρά όπου όλοι μαζί θα σατιρίζουν τους πάντες εκτός απο τους μουσουλμάνους, γιατί δεν μπορεί, κάτι στραβό θα έχουν και αυτοί, και η Ανθούλα με το μαχαίρι στο λαιμό θα αναγκάζεται να πνίγεται από τα γέλια.... και εμείς μαζί της...

Από τις διαμαρτυρίες για την ταινία του Μάρτιν Σκορτζέσε, τις λαοσυνάξεις του Χριστόδουλου για τις ταυτότητες, και το παραλήρημα του Άνθιμου, σύντομα θα περάσουμε στις λαοσυνάξεις των μουσουλμάνων ώστε οι Ελληνίδες να φοράνε μαντήλα επειδή είναι βλασφημία να κυκλοφορούν γυμνές, ώστε οι άντρες να κάνουμε περιτομή επειδή είμαστε μίασμα ενώπιον του Αλλάχ, να μην τρώμε δημοσίως κατά την διάρκεια του Ραμαζανιού για να μην προσβάλλουμε τους μουσουλμάνους. Και αυτοί που γελάγανε με τα καμώματα των ιεραρχών, θα τα δεχτούν όλα αυτά αδιαμαρτύρητα, από φόβο.

Ήταν τελικά προφητική η κίνηση που έκανε ο Ιωάννης Παύλος Β’ το 1999 να φιλήσει το Κοράνι. Μια κίνηση που σκανδαλίζει ακόμα και σήμερα. Ο πολωνός Πάπας ήταν ένας τετραπέρατος άνθρωπος που έβλεπε πολλά χρόνια μπροστά και ήθελε με κάθε κόστος να αποφευχθεί μια σύγκρουση δύσης και ισλάμ. Σε τέτοιο σημείο που σίγησε μπροστά στους διωγμούς των χριστιανών στις μουσουλμανικές χώρες. Ο ασπασμός του κορανιού από τον ποντίφηκα δεν αποτελούσε αποδοχή του ισλάμ ως αλήθειας, αλλά μια κίνηση σεβασμού και αίτημα για ειρηνική συνύπαρξη. Δυστυχώς δεν εισακούστηκε.
Ο Ιωάννης Παύλος Β' φιλάει το Κοράνι

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Περί προσκύνησης των ιερών λειψάνων και κίνδυνοι ειδωλολατρίας που ενέχει

Το αριστερό χέρι του Αγίου Αλέξανδρου Σβιρ

Οι καθολικοί και οι ορθόδοξοι πιστεύουν οτι τα σώματα (ότι απέμεινε) από όσους αγίασαν είναι γεμάτα θείες χάρες και ευλογίες οπότε πολλοί σπεύδουν να τα προσκυνήσουν είτε για να αποτίσουν τιμή και σεβασμό σε αυτά τα πρόσωπα είτε με την ελπίδα οτι θα βοηθηθούν για κάποιο πρόβλημα που έχουν. Η Καθολική Εκκλησία επιτρέπει την τιμή των λειψάνων αλλά δεν μας υποχρεώνει επειδή δεν είναι απαραίτητα για την πορεία μας προς το Θεό.

Για αυτό το λόγο θα δούμε τα οστά κάποιου αγίου σκορπισμένα σε διάφορα μέρη του κόσμου ώστε να μπορούν να τα επισκεφτούν οι πιστοί που δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν μεγάλα ταξίδια.
Αυτό σε πολλούς αρέσει όπως και φυσικά δεν αρέσει σε άλλους τόσους και καλά κάνει ο καθένας και λέει τη γνώμη του!


Σοκολατάκια δεν είναι μόνο τα οστά των αγίων αλλά και οι δικοί μας νεκροί συγγενείς που ελλείψει χώρου στην Αθήνα αναγκαζόμαστε να κάνουμε την μακάβρια εκταφή και να τους μεταφέρουμε αρχικά αλλού αν δεν έχουν λιώσει (πόσοι λιώνουν σε 3 χρόνια?) και μετά πάλι αλλού αν ακόμα δεν έχουν λιώσει. Μετά έχω ακούσει οτι όσοι δεν λιώνουν με τίποτα τους πετάνε στο "πλυντήριο"! 

Στη συνέχεια πάλι  τους μετακινούμε σε ένα κουτάκι.

Η προσωπική μου γνώμη είναι να μην ενοχλούμε τους κεκοιμημένους, ακόμα και αν έχουν ανακηρυχθεί άγιοι. Δεν είναι πιά και τόσο άφθαρτοι όπως λένε και μάλιστα το θέαμα πολλές φορές είναι αποκρουστικό. Και αν μάλιστα αυτό το τρομακτικό θέαμα το προκαλεί - λέει- η χάρη του αγίου Πνεύματος, τότε κάτι δεν πάει καλά.... Είναι έτσι όμως?

Η πρώτη μου οπτική επαφή με λείψανο δεν ήταν καθόλου ευχάριστη, ήμουν 10 χρονών και όταν βρέθηκα μπροστά στο λείψανο του μάρτυρα Αγίου Κωνστάντιου στην Ελβετία και τον κοίταζα και με "κοίταζε", μετά έκανα 2 μέρες να κοιμηθώ μόνος μου. Ναι το ομολογώ, στις 2 το πρωί μετά από πολλά χρόνια επέστρεψα στο κρεβάτι των γονιών μου και ξάπλωσα ανάμεσά τους, ακόμα θυμάμαι τα γέλια που κάνανε!
Για όσους δεν με πιστεύουν, ορίστε τί αντίκρυσα!

Ο Άγιος Κωνστάντιος, μάρτυρας, στην Ελβετία


Πολλές φορές (μην πώ τις περισσότερες) δεν είναι σχεδόν ειδωλολατρεία αλλά εντελώς ειδωλολατρεία! Στα λείψανα των αγίων πρέπει να δίνουμε απλώς τιμή αλλά ποτέ λατρεία! Όπως κάνουμε και με τους νεκρούς συγγενείς και φίλους που τους επισκεπτόμαστε στα νεκροταφεία αλλά και φυσικά δεν θα τους λατρέψουμε! Ο αληθινός θησαυρός της εκκλησίας είναι οι μάρτυρές της στους τους οποίους τιμάμε και εμπνεόμαστε από το μαρτύριό τους. Ζητάμε τη βοήθειά τους επειδή προτίμησαν να χάσουν τη ζωή τους από το να αλλαξοπιστήσουν. Από εκεί και πέρα όμως το να ταξιδέψω 300 χμ για να προσκυνήσω παντόφλες, φανέλες, ένα δόντι ή το μεσαίο δάχτυλο κάποιου αγίου το θεωρώ απαράδεκτο!

Θυμάμαι το μεγάλο πανηγύρι που είχε στηθεί με τον καημένο το Βησσαρίωνα πριν 4 χρόνια, όπου τελικά το προσκύνημα σταμάτησε όχι επειδή το σώμα του έλιωσε αλλά επειδή βγήκαν στη φόρα κάποια άπλυτα του συχωρεμένου, αλλά αφού το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ είχε γεμίσει ασφυκτικά!

Παραδέχομαι την καθολική εκκλησία που ναι μεν αναγνωρίζει την προσκύνηση των αγίων αλλά δεν την θεωρεί υποχρεωτική/απαραίτητη.Από την άλλη πλευρά όμως δεν οφείλουν οι δύο εκκλησίες να βάλουν ένα φρένο στη λειψανολογία και στις θαυματουργές εικόνες και να σπρώξουν τον κόσμο προς τα ουσιώδη?

Μπορούμε να πηγαίνουμε στην ενορία, όπου στη Θεία Λειτουργία το ψωμί και το κρασί γίνονται σώμα και αίμα του Χριστού και μπορούμε να τα μεταλάβουμε. Τί μεγαλύτερη ευλογία και δύναμη μπορεί να υπάρχει πέρα από αυτό?
Τί να το κάνω το προσκύνημα στη Λούρδη, στην Τήνο ή στη Ζάκυνθο? Σωστά?

Καθολικός Ιερέας το πρώτο θύμα της 11/09/2001

Ο π. Mychal ανασύρεται νεκρός από τους Δίδυμους Πύργους

O π. Mychal F. Judge (1948-2001), φραγκισκανός, εφημέριος του Πυροσβεστικού Σώματος της Νέας Υόρκης, είναι το πρώτο καταγεγραμμένο θύμα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
Από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στους δίδυμους πύργους, αψηφώντας τον κίνδυνο, για να είναι κοντά στα πνευματικά του παιδιά, τους πυροσβέστες, και για να προσφέρει το ευχέλαιο, εξομολόγηση σε όποιον το είχε ανάγκη, ένα λόγο παρηγοριάς. Ήταν ένας καλός ποιμένας που θυσίασε την ίδια του τη ζωή για τα πρόβατά του. 
Ο Θεός να αναπαύει την ψυχή του! 

Απολογητική περί αγαμίας του Καθολικού Κλήρου


Το παρακάτω κείμενο αποτελεί απάντηση σε προσβλητικό σχόλιο ορθόδοξου για τον άγαμο κλήρο της Καθολικής Εκκλησίας.

Αγαπητέ φίλε, επίτρεψέ μου με την σειρά μου να σε διορθώσω και εγώ επειδή καλό είναι να μην μανιπολάρουμε την Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση και να τα παρουσιάζουμε όπως συμφέρει τον εγωισμό μας, απομονώνοντας κάποια κείμενα από τα συμφραζόμενα, εμπαίζοντας έτσι το  Θεό και τους ανθρώπους. Είναι πραγματικά κρίμα αντί να λέμε ουσιαστικά πράγματα, να παίζουμε με τις λέξεις.

Να ξεκαθαρίσουμε ότι η αγαμία του καθολικού κλήρου αποτελεί πρακτική και όχι διδασκαλία της Καθολικής Εκκλησίας. Όποτε η ίδια κρίνει απαραίτητη την αναβίωση του έγγαμου κλήρου όπως συνέβαινε σε πολλές περιοχές μέχρι την Οικουμενική Σύνοδο του Τρέντο (1564), θα το κάνει.
Καταρχήν η Αγία Γραφή δεν είναι Κοράνι. Οι θεόπνευστοι συγγραφείς των Γραφών δεν ήταν μέντιουμ, ούτε χρησιμοποιούσαν την «μέθοδο της αραβικής γραφής» όπως κάποιος αστρολόγος στην τηλεόραση που γράφοντας ορνιθοσκαλίσματα προβλέπει το μέλλον. Με βάση αυτό, το επιχείρημά σου να συνδέσεις το Ματθ. 19:11-12 με το μοναχισμό που είναι παντελώς άγνωστος στην αποστολική περίοδο και πρωτοεμφανίζεται ….250 χρόνια αργότερα στην Αίγυπτο,  είναι παντελώς ατυχές. Και ένας λαικός μπορεί να παραμείνει άγαμος για την βασιλεία των Ουρανών χωρίς να υποχρεωθεί να μπλέκει με μοναστήρια, ηγουμένους κλπ.

Όπως ατυχής είναι και η προσπάθειά σου να εμφανίσεις τον Απόστολο Παύλο ως υπέρμαχο της έγγαμης ζωής του κλήρου. Όποιος έχει διαβάσει χωρίς παρωπίδες όλες τις επιστολές του Αποστόλου Παύλου, βλέπει ότι υπάρχουν εξίσου σημαντικά εδάφια, τα οποία ίσως κρύβεις με το σκουπάκι κάτω από το χαλί, εσκεμμένα: Α’ Κορ 7, 7-8 θέλω γὰρ πάντας ἀνθρώπους εἶναι ὡς καὶ ἐμαυτόν· ἀλλ' ἕκαστος ἴδιον χάρισμα ἔχει ἐκ Θεοῦ, ὃς μὲν οὕτως, ὃς δὲ οὕτως.  Λέγω δὲ τοῖς ἀγάμοις καὶ ταῖς χήραις, καλὸν αὐτοῖς ἐστιν ἐὰν μείνωσιν ὡς κἀγώ.
Επίσης, λίγο πιο κάτω λέει, Α Κορ 7, 25-27 Περὶ δὲ τῶν παρθένων ἐπιταγὴν Κυρίου οὐκ ἔχω, γνώμην δὲ δίδωμι ὡς ἠλεημένος ὑπὸ Κυρίου πιστὸς εἶναι.  νομίζω οὖν τοῦτο καλὸν ὑπάρχειν διὰ τὴν ἐνεστῶσαν ἀνάγκην, ὅτι καλὸν ἀνθρώπῳ τὸ οὕτως εἶναι.  δέδεσαι γυναικί; μὴ ζήτει λύσιν· λέλυσαι ἀπὸ γυναικός; μὴ ζήτει γυναῖκα.

Και αυτή είναι η γνώμη ενός Αποστόλου, του οποίου οι επίσκοποι είναι διάδοχοι και οι ιερείς αντιπρόσωποι. Και μαζί με με τα Τιτ 1,6 και  Ματθ. 19,11-12 που παραθέτεις, όχι μόνο συμπεραίνουμε λογικά και ισορροπημένα αλλά γνωρίζουμε ότι η αγαμία αποτελούσε επιλογή ήδη από την αποστολική περίοδο με τον έγγαμο κλήρο φυσικά να υπερτερεί.

Το βλέπουμε και στους αποστολικούς κανόνες αν και ο Καν. Ε που παραθέτεις είναι παντελώς άσχετος με το θέμα μας επειδή δεν αναφέρεται στην αγαμία του κλήρου αλλά απλά και πολύ σωστά αφορίζει και καθαιρεί όσους κληρικούς  παρατάνε τις συζύγους τους.

Αντίθετα, πάλι ξεχνάς εσκεμμένα να παραθέσεις από τους ίδιους αποστολικούς κανόνες τον Κανόνα ΚΣΤ’ που λέει ξεκάθαρα ότι Τῶν εἰς κλῆρον προσελθόντων ἀγάμων, κελεύομεν βουλομένους γαμεῖν, ἀναγνώστας, καὶ ψάλτας μόνους, και με απλά ελληνικά ότι όσοι μπήκαν στις τάξεις του κλήρου άγαμοι αλλά θέλουν στη συνέχεια να παντρευτούν, να χειροθετούνται μόνο μέχρι το βαθμό του ψάλτη και του αναγνώστη, οι δε υπόλοιποι άγαμοι που δεν άλλαξαν ιδέα, να χειροτονούνται ιερείς.

Και ακόμα λίγο παρακάτω στο ίδιο κείμενο ο κανόνας ΝΑ’ λέει ότι Εἴ τις ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, ἢ ὅλως τοῦ καταλόγου τοῦ ἱερατικοῦ, γάμου, καὶ κρεῶν, καὶ οἴνου, οὐ δι' ἄσκησιν, ἀλλὰ διὰ βδελυρίαν ἀπέχηται, ἐπιλαθόμενος ὅτι πάντα καλὰ λίαν, καὶ ὅτι ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν ὁ θεὸς τὸν ἄνθρωπον, ἀλλὰ βλασφημῶν διαβάλλῃ τὴν δημιουργίαν, ἢ διορθούσθω, ἢ καθαιρείσθω, καὶ τῆς ἐκκλησίας ἀποβαλλέσθω. Ὡσαύτως καὶ λαϊκός. Δεν νομίζω ότι το κείμενο χρειάζεται μετάφραση.
Και αν δεχτούμε την γνώμη των ιστορικών επιστημόνων ότι οι Αποστολικοί Κανόνες μόνο αποστολικοί δεν είναι αλλά άρχισαν να συντάσσονται μετά το 90 μ.Χ. αλλά δίνουν ανεκτίμητες πληροφορίες για την δομή και οργάνωση της εκκλησιαστικής ζωής κατά την πατερική περίοδο, τότε η εντύπωση που προσπαθείς να δώσεις για την εκκλησιαστική πρακτική….πάει σύννεφο.

Και καταλήγοντας (ποτέ δεν μου άρεσε η απολογητική, από τότε που ήμουν φοιτητής Θεολογίας στη Ρώμη) η Α’ Οικουμενική Σύνοδος της Νίκαιας το 325 που πήρε θέση για τον Άρειο, το βάπτισμα των αιρετικών, τον ευνουχισμό και την μετάληψη των ετοιμοθανάτων, δεν ασχολήθκε καν με την σημαντική για τα τότε εκκλησιαστικά δεδομένα Σύνοδο της Ελβίρας (306) που λέει ακριβώς το αντίθετο από τους αποστολικούς κανόνες: 2c Can. 33. Placuit in totum prohibere episcopis, presbyteris et diaconibus, vel omnibus clericis positis in ministerio, abstinere se a coniugibus suis et non generare filios: quicumque vero fecerit, ab honore clericatus exterminetur. Δηλαδή οι επίσκοποι, πρεσβύτεροι και διάκονοι να απέχουν από τις γυναίκες τους και να μην κάνουν παιδιά. ‘Οποιος συνεχίζει, θα καθαιρείται. Η Σύνοδος της Ελβίρας ήταν γνωστή στους Αγίους Πατέρες της Α’ Οικουμενικής Συνόδου, και δεν ασχολήθηκαν με τις αποφάσεις της επειδή απλά δεν βρήκαν τίποτα το επιλήψιμο, ενώ ασχολήθηκαν με τον ευνουχισμό. Λόγια καθαρά σαν το γάργαρο νερό.

Καλό είναι λοιπόν να έχουμε μια ισορροπημένη εικόνα της μακραίωνης εκκλησιαστικής ζωής και όχι να τα παρουσιάζουμε ανεύθυνα και μονόπλευρα όπως εμείς θα θέλαμε να είναι. Βέβαια ύστερα από τουλάχιστον 450 χρόνια υποχρεωτικής αγαμίας του κλήρου, η πλειοψηφία των καθολικών έχουν συνδυάσει στη συνείδησή τους την ιεροσύνη με την αγαμία. Οπότε όποιος επιλέγει να χειροτονηθεί, επιλέγει ελεύθερα να μιμηθεί σε όλα τον Ιησού Χριστό και τον Απόστολο Παύλο.
Τέλος τα όσα λες για αγαμία και ομοφυλοφιλία στα καθολικά ιεροσπουδαστήρια, επίτρεψέ μου, εμένα που έζησα επί 7 χρόνια σε ιεροσπουδαστήριο στη Ρώμη και συμβίωσα στο διάστημα αυτό με εκατοντάδες νέους που πέρασαν από εκεί κατά την επταετία, και γνώρισα εκατοντάδες άλλους νέους από άλλα ιεροσπουδαστήρια μέσω του Πανεπιστημίου, να καγχάσω. Και μάλιστα σε ενθαρρύνω να γράψεις κάποιο Άρλεκιν σχετικό με το θέμα. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα εκτιμήσουν την οργιάζουσα φαντασία σου.

Στο ετοιμόρροπο κτίριο που ζούσα αγαπητέ μου, οι τοίχοι ήταν λεπτοί , άκουγα τα πάντα, όπως το όταν αερίζονταν οι διπλανοί, οι από πάνω και οι από κάτω, στα διπλανά δωμάτια, από το αυτί και μόνο καταλάβαινες ποιος και ποιοι έμπαιναν στο κάθε δωμάτιο, το τί λέγανε και το τι κάνανε, το κουτσομπολιό έδινε και έπαιρνε για χίλια δύο θέματα, αλλά δεν είδα καμία περίπτωση ομοφυλόφιλου… ειλικρινά. Δεν είναι κάτι που μπορεί να κρυφτεί επί 7 χρόνια ούτε από εμένα, ούτε από όλους τους άλλους, και δεν θεωρώ τον εαυτό μου κουτορνίθι, ούτε αγαθό.

Δεν είμαστε εμείς  οι καθολικοί αυτοί που καμαρώνουμε για τους Αρχιεπισκόπους με Ηπατίτιδα, για τους μητροπολίτες που παίζουν με τις Barbie, για τις Σουλτάνες του Αιγαίου, για τις καυτές τηλεφωνικές συνομιλίες μητροπολιτών και ηγουμένων με αγόρια έλληνες και αλλοδαπούς.

Όσοι χιλιάδες νέοι γεμίζουν ασφυκτικά το Γκάζι της Αθήνας, γνωστό και ως gay village, ή παίρνουν μέρος στην ημέρα υπερηφάνειας στην πλατεία Κλαυθμώνος, ή κατακλύζουν τις ιστοσελίδες με αγγελίες γνωριμιών, δεν μπήκαν μικροί σε ιεροσπουδαστήρια, ούτε συγχνωτίζονταν με αρρένες. Και γενικότερα δεν είχαν και ούτε τους απασχολεί να έχουν σχέση με οποιαδήποτε εκκλησία.
Το επαναλαμβάνω για τελευταία φορά (τα έχω γράψει εμπεριστατωμένα σε προηγούμενες απαντήσεις μου στο ίδιο θέμα) ότι η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία ουδεμία σχέση έχουν με την αγαμία του καθολικού κλήρου. Είναι δύο πρακτικές/φαινόμενα ιδιαίτερα διαδεδομένες παντού, και είναι αναπόφευκτο κάποιοι από αυτές τις ομάδες να εισχωρήσουν στον καθολικό κλήρο, αλλά η αναλογία είναι πολύ μικρή, αλλά κραυγαλέα όταν βγαίνει στη φόρα λόγω της φύσως της ιερατικής κλήσης.
Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, των άρλεκιν και των παρωπίδων.

Η Καθολική Εκκλησία όπως την γνώρισα εγώ επί 7 χρόνια στη Ρώμη των χιλιάδων ιεροσπουδαστών και δοκίμων, αλλά και στην Ελλάδα, πριν και μετά, δεν είναι όπως την φαντάζεστε κ. Χατζησταυρίδη στο μυαλό σας. Όπως και δεν είναι τέτοια η Εκκλησία που γνώρισαν οι προηγούμενες γενεές και της οποίας ο άγαμος κλήρος γέννησε χιλιάδες στρατιές επώνυμων και ανώνυμων ιερέων αγίων, ιεραποστόλων, μαρτύρων και ομολογητών. Και καλό είναι άλλη φορά πριν γράψουμε κάτι, να το σκεφτόμαστε δις, όχι λόγω του συντηρητισμού της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, απλά επειδή μπορεί τα γραπτά μας να τα διαβάσουν άνθρωποι πιο μπασμένοι στα πράγματα και να γίνουμε και ριντίκολο. Αυτά….